تحقق ۶۳ درصدی برنامه های هدفگذاری شده کمیته امداد برای اشتغالزایی

تحقق ۶۳ درصدی برنامه های هدفگذاری شده کمیته امداد برای اشتغالزایی
اسفند 21, 1399
2783 بازدید

حجت الله عبدالملکی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی و هدف گذاری کمیته امداد امام خمینی برای ایجاد بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۳۳ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد و به پایداری رسیده است. وی افزود: با […]

حجت الله عبدالملکی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی و هدف گذاری کمیته امداد امام خمینی برای ایجاد بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۳۳ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد و به پایداری رسیده است.

وی افزود: با ایجاد این تعداد فرصت شغلی تاکنون ۶۳ درصد برنامه‌های هدف گذاری شده کمیته امداد خمینی (ره) برای امسال محقق شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به وجود بیش از ۲۲۰ هزار پرونده در بانک‌ها، گفت: قطعاً با مشارکت بانک‌ها در ماه‌های باقی مانده تا پایان امسال موفق خواهیم شد بیش از برنامه هدفگذاری شده فرصت شغلی ایجاد کنیم.

وی همچنین به سهم استان گیلان در این زمینه اشاره و با بیان اینکه از این تعداد هفت هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی سهم این استان است، ادامه داد: تاکنون بیش از چهار هزار فرصت شغلی در استان گیلان ایجاد شده است.

عبدالملکی با اشاره به وجود بیش از هشت هزار پرونده در بانک‌های گیلان، گفت: گیلان با ایجاد این تعداد فرصت شغلی با ۶۶ درصدی بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.