کمیته امداد با ایجاد مشاغل خرد به یکی از سنگرهای بزرگ در جنگ اقتصادی ورود کرده است

کمیته امداد با ایجاد مشاغل خرد به یکی از سنگرهای بزرگ در جنگ اقتصادی ورود کرده است
اسفند 20, 1399
2552 بازدید

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان گفت: کمیته امداد با ایجاد مشاغل خرد و خانگی به یکی از سنگرهای بزرگ در جنگ اقتصادی ورود کرده و باتجربه بالا و انگیزه مقدس، با برنامه حساب‌شده توانسته توفیقات قابل‌توجهی در این عرصه به نمایش بگذارد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” در مراسم […]

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان گفت: کمیته امداد با ایجاد مشاغل خرد و خانگی به یکی از سنگرهای بزرگ در جنگ اقتصادی ورود کرده و باتجربه بالا و انگیزه مقدس، با برنامه حساب‌شده توانسته توفیقات قابل‌توجهی در این عرصه به نمایش بگذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” در مراسم جشن توانمندسازی اقتصادی ۵۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان افزود: ما هرچه داریم مرهون مجاهدت‌های امام(ره) است و کمیته امداد نهاد جوشیده از دل انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد مأموریت مقدس رسیدگی به قشر آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه را در دستور کار خود قرار داده بیان کرد: این نهاد برای توانمندسازی خانواده‌های نیازمند تلاش می‌کند؛ اینکه به نقطه‌ای برسند روی پای خودشان بایستند و کمیته امداد با ایجاد مشاغل خرد و خانگی به یکی از سنگرهای بزرگ در جنگ اقتصادی ورود کرده و باتجربه بالا و انگیزه مقدس، با برنامه حساب‌شده توانسته توفیقات قابل‌توجهی در این عرصه به نمایش بگذارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: اقدامات کمیته امداد درزمینهٔ اشتغال نیازمندان و محرومیت‌زدایی در امیدبخشی به جامعه و خودباوری بسیار مؤثر است.